24 Kasım 2010 Çarşamba

bez poşet devri"mi"


evet, devri mi desek devrim mi desek. şu anda bez poşetler çok yaygın hatta daha önceki yazımda da eczaneden nasıl fırça yediğimi size yazmıştım. Ben de bu konuyla ilgili biraz araştırma yaptıktan sonra insanların uzun zamandan beri bunu yaygınlaştırmak için uğraştıklarını fark ettim. Hatta bunun için açılmış olan bloglar var.Ben de "kendimce" çevreye duyarlı bir birey olduğumdan ve daha çok duyarlı olmak istediğimden yanımda artık bez poşet taşıyorum. Aslında insanlar biraz afallıyor naylon poşet istemiyorum deyince ama siz kendinizi müthiş yararlı hissediyorsunuz doğaya. Ben bunun için evde olan ve bir firmanın verdiği bez poşeti kullanıyorum ama yakında kendim de poşet dikeceğim. Gerçi ben bu konuda yeni yeni çaba sarf ederken anneciğim uzun zamandan beri bez poşet kullanıyormuş:) bu konuda"dikim işinde" ondan da yardım almayı planlıyorum. Yani herkes için bez poşet devri benim içinse bez poşet devrimi oldu:) eee ne diyelim hepinize bez poşetli günler.....

Hiç yorum yok: