30 Kasım 2010 Salı

ev işi el işi

Aklıma ilkokuldaki ev işi el işi dersleri geldi... ben de özendim 4.5 numara şiş ve krem renk vizon yün aldıktan sonra battaniye örmeye başladım...ki ne başladım. önce kaç ilmek atacağım konusunda baya bir tartışma yaşandı. yünü aldığım yerdeki kadın 85 başla dedi daha sonra orada tesadüfen duran ve daha önce battaniye örmüş olan kadın da 127 başladım ben dedi sonra kadın bana ne olur ne olmaz sen 120 başla dedi. sonra ben eşimin annesini aradım ve onun da tavsiyeleriyle 130 başlamaya karar verdim. vee tam bu noktaya kadar geldikten sonra annemi aradım ve annemin arkadaşı da en az 150 tane ilmek atmam gerektiğini söyledi ve benim de aslında gözüme biraz ufak göründüğü için yaptığım örgüyü söktüm ve trajedi burada başladı.
160 ilmek olduğu için sanırım 1 senede bitiririm. ve stres atmak biraz rahatlamak ve nostalji yapmak için bulaştığım örgü işinden ellerim acımış, sinirlerim yıpranmış ve boynum tutulmuş olarak çıkıyorum. ama bitireceğim.. azimliyim
yünüm neden mi böyle...onu da daha ilk açışta dolaştırdım ve hepsini açıp tekrar dolamak zorunda kaldım.aslında ben bu kadar beceriksiz değildim ne oldu da böyle oldum acaba?

Hiç yorum yok: