14 Şubat 2011 Pazartesi

Filin Uğuru

Filleri oldum olası sevmişimdir. Evimizde sayısını bilmediğim kadar çok filim var. Fillerin uğur getirdiğine inanılır ben de buna inanırım esasen ama filleri sevmemin tek nedeni uğurları değil elbette o koskocaman cüsselerinin altında yumuşacık bir kalpleri olduğuna inanırım çok masum ve saf görünürler bana. İşte bu fotoğrafta gördüğünüz fili de bana çok sevdiğim bir öğrencim Bulgaristan'dan getirdi. Ona filleri çok sevdiğimi söylemiştim aslına bakılırsa bu hediye fili de ben sipariş ettim sayılır.(Dolaylı olarak) çünkü yine bir rivayete göre sizin evinize başka başka kişiler fil hediye getirirse ve bunların sayısı 7 ye ulaşırsa  istediğiniz bir şey gerçekleşir. İstediklerimiz belli aslında ama benim için filler daha özel anlamlar taşıyor. Beni rahatlatıyorlar. Bu arada yine bir arkadaşımız ev hediyesi olarak 7 fil birden getirmişti ama o sayılır mı bilmiyorum. Uğurlu filim yanımda, uğurumu bekliyorum.