18 Şubat 2011 Cuma

yansımam kıpır kıpır!!!

Bir kıpırtı geldi bu aralar bana. Sabahları kahvaltı yapıyor, öğlenleri sağlıklı şeyler yiyor akşam da sebze ve meyve suyu tüketiyorum. Hayatımda böyle dönemler olur sonra eskisine dönerim ama bunun uzun sürmesini istiyorum. Öğrendiğim onca şeyden sonra fast food yaşamıma sonsuza dek elveda demek istiyorum. Çok koşturuyorum bu günlerde işler yoğun ama şunun farkına vardım yoğunlaştıkça enerjim artıyor. Tüm gün amaçsız oturduğumda içime oturan öküzler beni de kendilerine çekiyor. Ayrıca süper sürpriz hediyeler alıyorum! Bunlardan biri ekmek yapma makinesi, diğeri de bambu bir bıçak. Tam şu zamana uygun, sebze ve meyveleri vitaminini öldürmeden doğrayabilirim. Sırf bu bambu bıçağın hatırına  salata manyağı bile olabilirim. Veee en güzel gelişme de Cirque de Soleil gösterisine bilet hediyesi almış olmam. Bakalım 2 Martta ailecek gideceğiz bu gösteriye ayrıntıları size yazarım!

2 yorum:

gözdedir benim adım hiç çıkamam evimden dedi ki...

"Ne sevinmesi kıskanman gerek!" Evet Cirque de Soleil için söylenmiş bir sözdür bu =) Ben ikisini birden yapıyorum,o tahminimce müthiş olacak gösteriyi kaçıracağım için kıskançlık duygusunu yaşıyorum ama bir yandan da siz izleyeceksiniz diye sevinçliyim =)Ayrıntıları bekliyoruz :)

sila dedi ki...

canım benim sağol:) her ayrıntıyı anlatacağım!